loading...
دنیای تفریح و سرگرمی
admin بازدید : 161 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
قول قهرماني دادن راحت است اما من اين کار را نمي‌کنم/ تلاش مي‌کنيم پرسپوليس باکيفيت شود

خلاصه اي از مطلب :

اولين تمرين تيم فوتبال صباي قم در حضور علي دايي از ساعت ?? با حضور برخي بازيکنان آغاز شد.


ادامه اين مطلب : اولين تمرين صبا با علي دايي آغاز شد/ حضور حامد لک در تمرينات صبايي‌ها+ عکس


224 results
  1. اس اسي ها | SSIHA - استقلال

    ssiha.blogfa.com/tag/استقلال

    ... قله راحت است اما ... رسد و تلاش مي‌کنيم وي را ... اما قلعه نويي اين کار را ...

  2. Esteghlal Tehran | استقلال تهران

    www.esteghlal021.blogfa.com

    ... آغاز فصل است تلاش مي کنيم در ... اما من دوست ... و اين کار را نمي‌کنم چون ...

  3. آخرين اخبار باشگاه استقلال

    mosi-reallove.blogfa.com/9002.aspx

    ... شد؛ اما حرف‌هاي من را به ... تلاش مي‌کنيم تا به اين ... اصولي اين کار را انجام داده است.

  4. ورزشي ها - پرسپوليس

    warzeshiha.blogfa.com/tag/پرسپوليس

    ... تماس با من ... جلسه با کادر فني، 19 بازيکن را براي سفر به ... پرسپوليس به شرح زير است: ...

  5. پرسپوليس ورزشي - خبرهاي تازه از فوتبال ايران

    www.perspolisathletic.blogfa.com/tag/خبرهاي-تازه-از...

    خيلي‌ها اين کار را کردند اما ... من با پرسپوليس خصوصي است و ... را درک مي‌کنيم و باز اين ...

  6. پرسپوليس پايتخت

    perspolispaitakht.blogfa.com

    ... اين کار را در 112 ... تلاش‌مان را مي‌کنيم تا ... ها بوده اما من پرسپوليس را ...

  7. اس اسي ها | SSIHA - بازيــــکنان اســـتقلال

    ssiha.blogfa.com/category/2?p=2

    ... قله راحت است اما ... اما قلعه نويي اين کار را ... من حرفم را تکذيب نمي‌کنم ...

  8. هفته دوم خرداد 1391 - ورزشي ها

    warzeshiha.blogfa.com/1391/03/2

    ... 3 سال اين کار را ... شد من در پرسپوليس ماندم اما بايد ... لازم است اما اين حضور ...

  9. پرسپوليس ورزشي - q

    perspolisathletic.blogfa.com/tag/Q

    ... گوش هم نمي‌کنم. کار خودم را مي‌کنم ... من اين است که ... تلاش‌مان را مي‌کنيم که ...

  10. اخبار ورزشي ايران و جهان

    sportpwut.blogfa.com/8412.aspx

    كلآ نظر من اين است كه مطرح ... با هم صحبت مي کنيم... اي.م.: اما يك ... اما جام قهرمانى را ...

  11. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/06?p=1

    تعجب من از اين است که آن 50 ... اين کار را نمي‌کنم چون ... يا ما آنها را قانع مي‌کنيم يا ...

  12. آنا يوردوم آذربايجان ياشا تراختور::.

    tohid2tohid.blogfa.com

    اين حرف من است و تلاش مي ... خودمان اين کار را مي‌کنيم ... عنوان قهرماني هستند اما ...

  13. علي دايي نگين ورزش آسيا - سخنان بزرگان فوتبال …

    10alidaei.blogfa.com/cat-5.aspx

    پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و من ... اش را دارد، اما مهم اين است ... است. من منكر تلاش ...

  14. پرسپوليس

    thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/1

    ... داد و پرسپوليسرا از قهرمانى ... مناست، با اين ... کنم‌ اما فکر نمى‌کنم ...

  15. MOHSEN AZAD

    laboratory1388.blogfa.com/author-laboratory1388.aspx?p=14

    ... درست شده است اما من اين تيم را سرو ... 70درصدي است. اين کار ميل و ... تلاش است از ...

  16. گوزل ماكوم بيزيم

    www.maku1352.blogfa.com

    ما هم سعي مي‌کنيم اين بازي را ... اي نمي‌کنم اما ... چون کار من فني است و ...

  17. تم ويوز :: ابزار وبمستر و قالب وبلاگ

    raha-bebe.blogfa.com/1392/06/2

    قاضي، مهاجم محکم و بسيار خوبي است، اما در کل من ... هيچوقت هم اين کار را ... را مي کنيم که اين ...

  18. anjoman.parsfootball.com

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-1166-p-2.html

    Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ..../archive/index.php(477) : eval()'d code on line 4 Warning: Function eregi_replace() is deprecated in ...

  19. 90/ آقاي مشحون! بسکتبال تغيير مي خواهد بايد با …

    www.navad.net/Newscontent.aspx?NewsID=120692

    ... ملي کشتي آزاد ايران معروف: مي‌دانستيم که باز هم مي‌توانيم روسيه را ...

  20. آبيهاي فرهنگي ورزشي ** آله آموت

    youzarsifsh.blogfa.com/1391/05

    ... ولي من اين کار را ... اعلام مي کنيم باشگاه پرسپوليس ... احترام است اما من ...

  21. استـــــقلال قهـــرمــــــان : ... - مديــر عامل باشــگاه

    cloob-esteghlal.blogfa.com/category/3/مديــر-عامل...

    ... از دست دادن قهرماني در ... کار را پيگيري مي‌کنيم و ... به اين کار نبوده است . من از ...

  22. ? هواداران عقاب آسيا*مهدي رحمتي?

    seyed-mehdi-1.blogfa.com/category/4

    اکنون طوري برخورد مي کنيم که انگار در اين ... اين کار را ... اما براي من جالب است ...

  23. آذ نيوز

    pourhassankosar11.blogfa.com/1392/05

    ... دقت مي‌کنيم تا قهرماني را به ... کار من پاسخ دادن به ... اين حرف من است و تلاش مي‌کنم ...

  24. موج ورزشي - فوتبال چگونه خود را به روحانيت نزديک …

    mowjvarzeshi.blogfa.com/post-73.aspx

    پدرم مي گفت پدر جان اين کار را ... نمي کنم.» اصرار من ... پرسپوليس انجام داده است ...

  25. وبسايت هواداران استقلال

    blue-clup2.blogfa.com/9002.aspx

    با اين کار مي‌خواهند من را روبروي ... اين تيم بسيار خوب است اما ما تمام تلاش خود را مي‌کنيم ...

  26. اخبار ورزشي ايران و جهان

    sportpwut.blogfa.com/8502.aspx

    ... گل‌ قهرمانى‌ الاهلى‌ را من‌ مى ... عشق‌ منپرسپوليساست! ... تغيير دادن يک نفر راحت تر ...

  27. ستاره هاي آبي

    esteghlalllll.blogfa.com

    ... به خاطر مسائل مادي کار نمي‌کنم. ... من اين است که همه ... قهرماني‌مان را حفظ کنيم و ...

  28. استـــــقلال قهـــرمــــــان : ... - آخريـــن حاشيـــه ها ...

    cloob-esteghlal.blogfa.com/category/22/آخريـــن...

    ... سخت است اما با اين ... را اعلام نمي‌کنم اما ... سعي مي کنيم که اين جايگاه را ...

  29. فقط استقلال - همين و بس

    www.zolane.blogfa.com

    ... فارس است. من پيش از اين زماني ... ها و قهرماني ها را ... دادن که اروم باشم اما من بدون ...

  30. حميد عليدوستي از زندگي شخصي و کاري اش مي کويد ( …

    www.persianv.com/maharatha/252413.php

    هيچ‌وقت به ما نمي‌گفت نبايد اين کار را ... من اما فقط به اين ... است و من معناي اين ...

  31. كانون هواداران پرسپوليس

    spoortak.blogfa.com/?p=2

    در گذشته افراد زيادي پيشنهاد اين کار را به من دادند، اما ... را مي‌کنيم تا اين ... من پرسپوليس ...

  32. پرسپوليس باکلاس

    persepoliis-iran.blogfa.com/8607.aspx

    ... "مهمترين موضوع براي من اين است که پرسپوليس ... اين مسئله کار مي کنيم ... اين ها قول قهرماني ...

  33. يه پرسپوليس يه ايران

    www.masoudmonaco.blogfa.com

    ... نمي‌کنم اما در ... به کار ببرم من اين حرفها را به ... قهرماني پرسپوليس را ...

  34. جديدترين و مهمترين خبرهاي ورزشي

    www.pouyafans.rozblog.com/Forum/Post/10

    ... ، حادثه را اين گونه تعريف كرد: من به ... مهم است اما قهرماني که ... پاک تلاش مي‌کنيم. ...

  35. اسـتــقـــــلال - اخرين اخبار و حواشي استقلال

    mehran-zabeti.blogfa.com/category/1/اخرين-اخبار-و...

    کارشناسي بعد از بازي خيلي راحت است ولي ... ابتدا اين کار را مي ... تلاش مي‌کنيم تا براي ...

  36. رضايي از پرسپوليس جدا مي‌شود

    duzloo.ir/news/2f2eb3e3583e0165d5aa164964d36bf5_7

    ... بان پرسپوليس را مي ... اش از پرسپوليس قطعي است، اما مسئولان پرسپوليس در تلاش ...

  37. هفته اول ليگ برتر - TABRIZ SPORT

    samadtb60.blogfa.com/9104.aspx

    ... ما تمام تلاش‌مان را به کار مي ... است اين حرف را ... در حق من شد را با تلاش و ...

  38. خواندني سياسي و حوادث ورزشي اس ام اس

    siasim.blogfa.com/8612.aspx

    - بار ديگر قهرماني پرسپوليس را به تمامي ... ما مي فهميم چه کار مي کنيم ... ذهن من است و محتواي ...

  39. ضد رئالي ها

    isfahan1400.blogfa.com

    ... قصد توجيه ندارم و مبالغه هم نمي‌کنم اما ... مي‌کنيم. بعد از اين ... است. من ناخوداگاه دستم را ...

  40. عکس

    mehrshadha.blogfa.com/8709.aspx

    ... انجام اين کار را در ... است. فکر نمي کنم نقش ... قول قهرماني نمي دهم اما تمام ...

  41. فوتبال ليگ برتر

    iran-ligbartar87.blogfa.com/8705.aspx

    منصوريان دوست 15 ساله من است و شخصا وي را ... قهرماني را براي پرسپوليس ... مي کنيم که در اين ...

  42. پرسپوليس قهرمان

    perspolisghahraman.blogfa.com/8506.aspx

    بله، خوشبختانه نكته مثبت فوتبال من اين است كه ... قهرماني پرسپوليس را ... نمى‌کنماما ...

  43. ارتش سرخ- جلد دوم - ظهور مديري مقتدر از جنس عمل؛ و …

    anjoman.parsfootball.com/archive/index.php/t-5475.html

    ... از هر تيم ديگري کار مي‌‌کنيم. ... پرسپوليس است و بسيار دوست ... من اين کار را از طرق ...

  44. اميررضا صفري ???** amirreza safari - اخبار ورزشي

    filmgame.blogfa.com/cat-89.aspx

    ... نمي‌تواند پرسپوليس را از اين ... از قول من درباره ... اما خيال همه را راحت کرد و پس ...

  45. پايگاه هوادارن ارتش سرخ ايران پرسپوليس

    perspolishavadar.blogfa.com/author-perspolishavadar.aspx?p=2

    سرمربي تيم هم مدتي است آمده و کار را با ... حضور من در پرسپوليس در اين ... قول قهرماني ...

  46. خـبــرها و تـحــولات بــاشـگاه پرسپوليس: Persepolis F.C ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-151759-p-2.html
    • Last updated: 1/9/2007 ·
    • 250 posts ·
    • First post: 1/9/2007

    ... «پرسپوليس را براى قهرمانى بسته ... فکر نمى‌کنممن‌ يک ... اي است اما اين تيم در ...

  47. بچه خرخونا

    immortal914.blogfa.com/category/42?p=2

    ... «به هواداران پرسپوليس اين را ... است، اما استرس ندارم. من ... مي‌کنيم؛ خيال‌تان راحت! ...

  48. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=31072

    همين کارها را مي‌کنيم که ... اما باور من اين است که ... اين روش من نيست. من اين کار را ...

  49. فيفا نيوز دات آي آر - fifa-news

    www.fifa-news.rozblog.com

    ... باشگاه پرسپوليس طبق قول‌هاي ... استقلال اين کار را نکرد و ... مي‌کنيم؛ مدت‌ها است که اين ...

  50. فوتبال و مسي

    reza32.blogfa.com/1393/04

    چنين چيزي به ذهن من نيامده است. ... نمي‌کنم اما مي ... اين کار را داشتيم اما کسي ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1958
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 103
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 316
  8. آی پی دیروز : 186
  9. بازدید امروز : 651
  10. باردید دیروز : 311
  11. گوگل امروز : 5
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 962
  14. بازدید ماه : 962
  15. بازدید سال : 54,692
  16. بازدید کلی : 590,420